جامعه مجازی FARSIS

جامعه ای برای همه

جامعه مجازی FARSIS

جامعه ای برای همه

وزیر ارشاد در حاشیه بازدید از بنیاد بازی‌های رایانه‌ای عنوان کرد

حرکت به سوی تولید بازی رایانه‌ای «ملک سلیمان»

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تعامل بسیار خوبی میان سینماگران و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای صورت گرفته و حرکت به سوی ساخت بازی‌های رایانه‌ای برخی از فیلم‌های سینمایی همچون فیلم «ملک سلیمان» از جمله نتایج این تعاملات است.

ادامه مطلب ...

«مجبتی فرآورده» در گفت‌وگو با فارس:

«ملک سلیمان» 33 روزه به باشگاه میلیاردی‌ها پیوست

خبرگزاری فارس: تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ملک سلیمان» به نویسندگی و کارگردانی «شهریار بحرانی»، خبر از فروش یک میلیارد و دویست میلیون تومانی این فیلم در تهران و شهرستان‌ها طی مدت 33 روز خبر داد.

ادامه مطلب ...

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد؛

سلحشور: «ملک سلیمان» اثری بی‌نظیر در سینمای ایران است 

خبرگزاری فارس: فرج الله سلحشور گفت: فیلم سینمایی «ملک سلیمان» گامی بلند در عرصه فیلم‌سازی است و من در جمهوری اسلامی ندیده‌ام که فیلمی در این حد و در این اندازه ساخته شود.

مجله ی اینترنتی علی هفتاد
ادامه مطلب ...

معرفی سایت آلکسا !

شاید نام سایت آلکسا را شنیده باشید . این سایت کارش نمایش رتبه سایر سایتها در کل اینترنت و در کشورهای مختلف بر اساس معیارهای مختلف است . شما برای مشاهده وضعیت هر سایت کافیست نشانی آن سایت را به انتهای عبارت http://www.alexa.com/siteinfo اضافه کرده و به صفحه مربوطه بروید .

مثلا اطلاعات مربوط به سایت پاکباز دات آی آر را در این  صفحه میتوانید ببینید.

ادامه مطلب ...

ادعای جدید مرکز مطالعات اورشلیم:

برد موشک‌های جهانی ایران به نیویورک می‌رسد+ تصویر

خبرگزاری فارس: یک مرکز مطالعاتی صهیونیستی در صفحه تهدیدات استراتژیک خود با قراردادن نقشه‌ای اینترنتی برد موشک‌های ایران را 11500 کیلومتر عنوان کرده که می‌تواند نیویورک و برخی پایتخت‌های اروپایی را هدف قرار دهد.

ادامه مطلب ...

520 میلیون در تهران، 436 میلیون در شهرستانها

«ملک سلیمان» در آستانه فروش میلیاردی

خبرگزاری فارس: طبق اعلام تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ملک سلیان» به نویسندگی و کارگردانی «شهریار بحرانی» میزان فروش این فیلم در تهران و شهرستان‌ها پس از یک ماه به مرز 1میلیارد تومان نزدیک شد.

ادامه مطلب ...

سوسانو به ایران می آید

جام جم آنلاین: «هان جی های» بازیگر نقش سوسانو در مجموعه پرمخاطب افسانه جومونگ برای بازی در فیلم سینمایی «شش نفر زیر باران» به کارگردانی علی عطشانی به ایران می‌آید.  
ادامه مطلب ...

وزارت اطلاعات خبر داد

دستگیری 4 تروریست مرتبط با انگلیس در مریوان

خبرگزاری فارس: وزارت اطلاعات از دستگیری 4 تروریست وابسته به انگلیس در شهر مریوان خبر داد. 

ادامه مطلب ...

تشخیص اصل بودن گوشی از طریق اینترنت

امروزه در کشور ما اکثر گوشی های موجود در بازار ریجستر نشده و قاچاقی به کشور وارد می شوند که این موضوع باعث نوسانات قیمت یک مدل گوشی شده که علت آن چیزی به جز غیر اصل بودن آن و به اصطلاح چنج بودن آن است که متاسفانه فروشندگان گوشی های تقلبی و یا چنج خود را به عنوان گوشی اصل به مشتری معرفی می کنند. برای شناسایی گوشی های اصلی و چنج راه های متفاوتی است که از جمله ان ها دادن کد #06#* است که سریال گوشی شما (IMEI) را مشخص نموده و شما می توانید آن را با سریال روی کارتن و باطری همخوانی داشته باشد و در غیر این صورت گوشی شما قاچاق بوده و چنج شده است. اما در این ترفند قصد داریم روشی را به شمامعرفی کنیم که برای اولین بار از طریق سایت ترفندستان بر روی اینترنت قرار میگیرد. شما میتوانید به سادگی و از طریق اینترنت به اصل یا غیر اصل بودن گوشی خود پی ببرید ، بدون نیاز به یافتن کد فوق بر روی کارتن یا باطری گوشی یا سایر راهها!

ادامه مطلب ...