جامعه مجازی FARSIS

جامعه ای برای همه

جامعه مجازی FARSIS

جامعه ای برای همه

آمارهای جالب از میزان خرید کردن خانمها!!

خرید کردن برای خیلی از خانم‌ها حکم ورزش را دارد... 

ادامه مطلب ...

رنجیدم...


من از دنیای بی بنیاد و بی مقدار رنجیدم


ز بس دیدم جفا از یار و از اغیار رنجیدم


...


ادامه مطلب ...

پرچم ایران در مختارنامه؟!+ عکس

کمال تعجب روی قبرشان پرچم سه رنگ ایران را کشیدند! گویا عوامل سریال فخیم مختارنامه فراموش کرده‌اند که پرچم سه رنگ ایران از.... 

پرچم ایران در مختارنامه؟!+ عکس

ادامه مطلب ...

حماقت های باور نکردنی شیـطان پرسـتان!! + عکس (18+)

کنده‌کاری روی بدن با تیغ: این عمل در بین افراد شرق آسیا دیده شده... 

حماقت های باور نکردنی شیـطان پرسـتان!! + عکس (18+)

ادامه مطلب ...

سر سجاده عشق....


یادمان با شد از امروز خطایی نکنیم

گر که در خویش شکستیم صدایی نکنیم 

...

ادامه مطلب ...

شرح پریشانی...


دوستان شرح پریشانی من گوش کنید

داستان غم پنهانی من گوش کنید
قصه بی سر وسامانی من گوش کنید
گفت و گوی من و حیرانی من گوش کنید
شرح این آتش جان سوز نگفتن تا کی؟
سوختم سوختم این راز نهفتن تا کی؟

ادامه مطلب ...

کدامین خدا؟!



آنگاه که غرور کسی را له می کنی،
...
ادامه مطلب ...

امشبم عروسیشه...

اوایل حالش خوب بود؛ نمیدونم چرا یهو زد به سرش. اونشب برای اینکه آرومش کنم سعی کردم بیشتر بهش نزدیک بشم و باهاش صحبت کنم... 

امشبم عروسیشه...

ادامه مطلب ...

عاشقانه ها...

هم اینک به قلبم بیا... 

عاشقانه ها...

ادامه مطلب ...

طنز: عاشقی!

عشقی چند منظوره که در تقلب ها و ورقه عوض کردن سر جلسه امتحان هم کاربرد بسزایی دارد. می تواند کلی هم بانی خیر شود برای بچه های دیگر !سر کلاس معمولاً عشاق جوری می نشینند که امتداد نگاهشان از هم عبور کند... 

طنز: عاشقی!

ادامه مطلب ...